Julshoppat med juice

Hej!

Idag har jag jag varit och shoppat med juicen :D
Ähm, jag säger inte vad jag har köpt.. För jaaaa.... Ni fattar x)

Det var kul, och kl. 17, när alla affärer stängde åkte vi hem, vi skjutsade hem juicen då.
När jag kom hem bytte jag en rot i akvariet. Denna roten har en växt på sig, eller vad man ska säga x)

Jag tänkte köpa ny sand, men jag fick för lite tid att bestämma mig på, så jag struntade i det.
Vilken färg på sand ska jag köpa?
Jag har ju har ju vit, eller den är inte sååå vit längre..

Men ska det vara vit igen?
Eller svart?

Kom gärna på egna förslag! x)



Bild fotad igår.


Kommentarer
Postat av: m'

svart ;d

2011-12-04 @ 19:11:46
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0