Raindrops keep falling on my head..

Det är i mitten av December.
Den 17/12-2011, men ändå ser vädret ut såhär:


Jag har inget emot regn, men vid den här tiden på året skulle det vara skönt med snö. Det blir mycket ljusare.. Och det blir fina foton. Inte för att jag haft min kamera så länge så att den har varit med om nån vinter, men jag kan iallafall föreställa mig fina julfoton ;)


Idag har jag inga speciella planer, bara ta det lugn och INTE vara med nån. Jag sov inte särskillt bra inatt, och känner att jag inte är på topp och behöver vila lite.
Men på söndag (imorn) hade jag tänk julfota Malin och Fighter :). Jag hörde att det kanske skulle snöa lite då. Jag hoppas iallafall det! Men annars får det väl bli som det blir.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0