Vart jag är

Hejhej!

Anledningen till att jag bloggar mitt i natta är att jag nyss kommit till min farmor och farfar på Gotland.
Vi tog båten vid 21.05, och nu har vi äntligen kommit hit.

Vi har packat upp lite av grejorna, men inte klapparna, för farmor hade inte klätt granen än. Hon har plastgran och för tillfället står den i vardagsrummet och är inte utfälld än. Den ser ut som en en, och bara för det tänker pappa inte ha julgran längre, utan en en xD Fast eftersom vi inte firar jul hemma, så har vi ingen användning för julgranen längre. Eller en jul-en x)

Men imorn är det julafton! Är ni taggade? :)




Kommentarer
Postat av: Maliin'

JAAAA JULAFTON!

2011-12-23 @ 08:04:08
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0