Bilder på skadade gredolfs, Lillen & Honey ;(

Hejhej, jag glömde blogga igår, jag var emd Malin ;) hon skulle bara skritta så jag följde med till stallet, och medans hon skrittade fick jag gå ut med Stjärna ;D
Och vi gjorde ett litet "experiment", så jag fick hoppa upp på Fighter jag med x))
Så båda vi red x) och Stjärna fick springa lös bredvid 8)
Det var SKOJIGT! 8D

men nu ska jag visa bilder på gerbilerna:
Lillens såriga nos ;( Fast den är mycket bättre nu ;)♥
här ser man att han är sårig även där morrhåren växer ut.
Honey´s köttflik på magen :S
man ser knappt nåt, men fliken är där..
Lillen är ruund ♥
så SKA honey se ut..
Det var när jag tog den här bilden och zoomade in på den som jag märkte att Honey hade ett sår på magen..


Kommentarer
Postat av: m'

hihih :D :D <3

2011-02-22 @ 20:22:06
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/
Postat av: m'

sv:

Hahaha :D<3

2011-02-23 @ 20:44:41
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0