Bilder som jag sa :D gerrisarna och annat ♥

Lilla Swartz ;D ♥
Kludden ! :) ♥ ( Luddan )
Honey och Svarten ♥ Honey har fått en kal fläck på sin fot, han har lixom gnagt bort pälsen, okänd anledning.
en bättre bild på Honey´s kala fläck..
Svarten <3 ;)
Lillen ;)♥
Alla gredolfs ;) Lillen, Svarten & HoneyBack♥
gillar denna bild på Swartz ♥
alla gerrisarna igen ;) Lillen har typ blivit orange på sin hals x))
Lillen & HoneyBunny x)
Lillen kliar sig :D
Lillen & Honey
bättre bild på Lillen´s oranga mage + hals, han kliar sig igen fast på ett annat sätt. x)
lillen tvättar sig om munnen ;)
Lillen kliar sig VÄLDIGT konstigt ibland xD
Lillen kliar sin fot, jag har märkt att han kliar sig väldigt mycket, jag hoppas det inte är nåt allvarligt... :o
Svarten, lillen syns liiiite..
Honey
Gerbilernas bur(ar), de är ju ihop satta
Honey, min kamera behöver inte använda blixten när det är så ljust, därför får han inte sådär äckligt röda ögon xD vilket jag tycker är bra såklart :D
Lillen i sandburen :D
KalasPuffen :)
Honey ;)
bra bild på Honey´s fot.. pälsen har börjat växa ut nu iallafall.. :P
♥ svarten ♥
Svarten, han sover nästan i min hand ;) Fast det ser ut som om jag ska klämma sönder honom xD
det kanske ser lite mysko ut, men såhär sover de ju ;)
En profilbild på gerbilerna när de sover :)) man ser bara lite av Honey´s nos. Gulligt ;)
Räkor x)
Räkor igen ;D
ännu mer räkor :)
Nu tror jag inte att jag orkar lägga upp mer bilder.
Hejdå sålänge! ♥


Kommentarer
Postat av: Josefin

Luddan är så söt, och så luktar hon så gott! haha <3

2011-02-06 @ 00:11:16
Postat av: m'

Du har börjat blogga bra bynbeth 8D

2011-02-07 @ 07:01:59
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0