bilderna från igår ;)

nu kommer bilderna.
Honey´s sår ser MYCKET bättre ut :D♥
Svarten ♥
söti ♥♥
Lila ögon x)

man ser hans navel xD det är inte ofta.
*gullig*

uppe i huset ska man vara.
hejsan! :P nu är jag med Malin, jag ska sova hos henne ;)♥
Vi är ensamma hemma och vi ska snart se på Melodifestivalen, eller snart, jag menar om ca en och en halv timma :P
Jaja, jag har med min minidator men det går inte att blogga på den, den har typ blummat upp sig :S
vi har hoppat med Stjärna också, jag fick lite "failbilder" och även några bra x) men flest failade.
De kommer säkert upp på Malins blogg: http://tsmklararviallt.blogg.se
Om inte, så kommer de på min blogg ;) eller bådas?
haha..
Hejdå, jag kanske bloggar senare, beroende på om min dator har bättrat sig, eller om jag får låna Malin´s igen.
Hejhej, eller hejdå xD♥ //Beny

pusshej //Maliin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0