Fler besökare! ;) ♥

Hejsan, jag ville bara säga att fler har börjat besöka min blogg ;)
Och det tackar jag mycket för , hehe :D♥
Jag har fortfarande inte så många besökare, men det duger väl ;D
Förut brukade jag ha högst två besökare ( jag inkluderar mig som besökare då ) Men nu  har jag minst fyra xD
Inte så stor skillnad, men jag har en väldigt ointressant blogg... jag menar, VAD ska jag skriva om som är intressant? xD
Ni får gärna ge förslag..
Men nu skriver jag iallafall om vad jag gjort idag..

Jag har städat mitt rum och hjälpt pappa och blerurk med att lassa in skräp i bilen ( dem skulle åka till Petterboda, en soptipp, och slänga allt ) jag har inget mer att skriva, så jag lägger in lite bilder på mitt rum xD
Ingången till mitt rum
mitt keyboard och min rensade hylla :D
min orensade hylla och mitt skrivbord xD
under min säng
mitt skrivbord
mitt skrivbord och min orensade hylla ovanifrån ( från min säng )
mitt keyboard och hyllorna ovanifrån ( från min säng )

Kommentarer
Postat av: Vilma ♥

Din tv då? ;)♥

2011-02-12 @ 17:02:44
URL: http://viilmaas.webblogg.se/
Postat av: m'

Jag älskar ditt rum, de ser så mysigt ut ;)

sv;

jaaaa ofc :D♥

2011-02-12 @ 17:38:28
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0