Fredag :D

Hejsan!
Nu lyssnar jag på "final scene" ( sweeney todd-låt )
( NU blir Turpin mördad, han blir stucken i halsen några ggr med en rakkniv.. xD ) Asså, Sweeney Todd, The demon Barber of fleet street, är min favvo-film ;D♥ ( Asså, jag ville att ni skulle veta det eftersom jag skriver om filmen hela tiden xD )
Här kommer lite bilder på gredo som jag tog för en stun sen:
Swartzwald ;)
*Sova* ♥
Lillen vill också vara med x)
Svårt att sova när Lillen gnagar xD
Ååh, Lillen putsar Svarten när han sover ;))♥
Svarten + Lillen :D
Ovanifrån :)
någon gillar att nosa på kameran, host, Honey, Host! xD
Det var visst inte bara Honey som gillar att nosa på kameran... xD gurgel, Lillen, gurgel.. ♥

Kommentarer
Postat av: m'

fina bilder :)

sv;

haha okej, men det ser fett verkligt ut ;o

heheh kvälls humor alltså! ;D♥

2011-02-12 @ 12:07:16
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0