Gredos

Här ser man Honey´s sår tydligare.

Inzoomad bild på Honey´s sår.
Svarten gillar att gräva på filten ;)♥
Suddig Honey :)
HAHAHAHAH! xD
HONEY HOPPAR! xD

Nu ska jag berätta om idag ;)
Idag har jag varit med Malin ♥

Fast, jag gick hem direkt efter skolan, för Malin skulle till stallet först.. Så hon kom och hämtade mig när hon var påväg hem :D
Hemma hos Malin spelade vi Pyromaster, Kortspelet Dam, och kortspelet Stress. Det var kuligt.
Sen efter kortspelandet fightades vi lite. Lite kort & "fot"-krig hehe x)

Jag glömde säga att jag åt hos Malin. Det blev pommes frites och korv. :)

Men sorgligt nog, kom pappa och hämtade mig runt halv åtta.. -.- Jaja..

Nu har jag tråkigt, och vet absolut inte vad jag ska göra, jag får väl öva på No-provet som jag ska ha imorn.. >.<
jag hopppas att det går bra för mig... :o

Nu har jag inget mer att skriva om, men jag kommer väl på nåt senare.
Hejdå!! ♥


Kommentarer
Postat av: m'

Rolig dag ;D<3

2011-02-23 @ 21:31:30
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0