Hay ;D

Sorry för att jag inte skrev nåt igår, eller det kanske jag gjorde..? nä, det tror jag inte xD
Men idag hade vi håltimme så jag gick hem, men ingen ville följa med mig så jag fick gå själv.. :(
Men det gjorde inget! xD
När jag kom hem åt jag nudlar, och gjorde AllaHjärtansDag-Kort till mina kompisar ( som jag ändå glömde när jag gick tillbax till skolan xD )
När jag hade gjort klart alla kort började jag blöda näsblod :S Men det slutade ganska snabbt, men det är ändå obehagligt..
Sen gick jag till skolan, men efter ungefär halva vägen till skolan började jag blöda näsblog igen! :S och den här gången hade jag inget papper så jag visste inte vad jag skulle gör xD men jag tog en lite snö xP
Inte så intressant, men jag har inget annat att skriva om .. haha

Efter skolan gick jag och Juicen hem till henne.
Hemma hos henne åt vi mellis, såg på TV, och såg lite på "Paradise Hotel" ( inte mitt favoritprogram direkt, men det var ändå rätt underhållande x) ).

Mamma har återhämtat sig efter operationen nu och kan köra bil, så hon hämtade mig hos Juicen ca 17:15.
När vi kom hem åt vi middag ( fast det tog ju lite tid att laga den ) Sen kom jag på att min minidator var hos pappa, och att jag har svårt att sova om jag inte ser på något avsnitt ( t.e.x Scrubs ).
Så mamma var snäll och skjutsade mig till pappa, men påvägen köpte vi geléhjärtan xD
Dem skulle vara till pappa som en överraskning :D

När jag kom hem till pappa tog jag fram en fin duk och la den på köksbordet, sen tog jag lite ljus ( otända )  och fejkade rosenblad som skulle göra det lite mysigt ;)

Pappa kommer hem sent så han får märka det när han kommer hem :) Hoppas han blir glad ♥

nu är det kvällsdags enligt mammut, cå jag måste nog gå o lägga mig nu.
Jag har också sett på ett bra program på animal planet som handlade om ett grupp vilda vargar som hade blivit "vänner" med två människor, det var asbra ju ;D

Men nu tjatar mamma, GodNatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0