Hej ..

Hejsan, jag glömde att skriva igår..
oops! xD
Men jag gjorde absolut inget speciellt, inget som är intressant iallafall..
Det ända var att jag var med Juicen, vi gjorde inget kul, vi tråkade bara. ;D
Men idag red jag ju, jag red på denna häst:
Chico 2009
Chiko med andra ord :D
Det var första gången jag red på honom.
Han var jättesnäll i stallet, och när man red :))
Han var verkligen jättemysig, han var så lugn.. ;)
Men traven kunde bli lite skumpig, men annars var han jätterolig att rida! :p
Galoppen var jätteskön :)
Men jag kände att jag red uselt, hehe x) men det var iallafall väldigt roligt.
Och ibland är ju det det viktigaste.

Nu har jag badat och ska fortsätta med min lilla djurbok,
medans jag ser på: 

haha (: Bye!♥






Kommentarer
Postat av: m'

gick det bra då? :)

sv;

hahah okej xd

2011-02-03 @ 20:44:09
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0