hejhej, hemma

tjoo!
Nu är jag hemma, jag har ju varit hos Malin igår och då sov jag över hos henne. Men nu skulle hon till stallet och galoppera, så det skulle bli liiite jobbigt för mig om jag följde med xD
Så pappa hämtade mig och nu är jag hemma, en av anledningarna till att jag åkte hem var att jag skulle städa gerbilburarna också x) Men eftersom jag inte träffar Malin jätteofta, ska hon hämta mig efter stallet igen wohoo! ;)♥

ömm, jag orkade inte blogga något mer igår eftersom jag var tvungen att låna Malin´s dator, men jag tror jag vet vad som var felet... :o
det var nog att jag glömde att logga ut hemma xD
Jaja.. jag hoppas det funkar nu iallafall..
Just nu väntar jag bara på att Malin ska ringa och säga att de är påväg.. för jag är klar med att städa ;)

Jag kommer sova hos Malin idag igen om ni undrar

Hejdå!! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0