Hejsan! :D

Hejhej, nu har jag precis badat, vi åt friterat fläsk till middag, Gott! ;)
Nu tänkte jag lägga in bilder på gerbilerna igen :P
Alla
Svarten
Nos ;)♥
Svarten
Svarten, Lillen och Honey ♥

Jag börjar bli väldigt orolig för gerbilerna, för jag har ju berättat att Honey har börjat gnaga bort päls på sin fot, det har Svarten också börjat göra, fast han har gjort det på båda sina baktassar..!
Och Honey har nästan gnagt bort all päls på sin högra baktass, han har också börjat "tappa" päls vid sitt öga..!
Är det någon som vet vad det kan vara? Isåfall vill jag gärna få reda på det..

Kommentarer
Postat av: m'

hoppas dem blir bättre snart! <3

2011-02-09 @ 06:44:32
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0