Inga bilder :(

hejhej.
Efter jag blev hemsjkutsad av Malin ringde Juicen och frågade om jag ville följa med till stan och se på bio och shoppa ;) Det ville jag, så jag ringde pappa och frågade om jag fick, och han sa "ja".
Så, idag har jag varit med Juicen och sett på filmen "min låtsasfru" (jag tror den hette så)
och varit på Buttricks och köpt långa sugrör och tvål/blåa karameller x)
Filmen var bra :D hehe..

Nu ser jag på Scrubs, medans blerurk och pappa fightas i köket xD
Jag är trööött så jag kommer inte skriva så mycket mer...

Heejdå! <3 ♥☻☺

och P.S jag kan inte lägga upp bilder längre :o Det kommer upp att "internet har slutat fungera", eller nåt och det är på min stationära dator, på min minibärbaradator går det bara att skriva överskrift xD
FAIL xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0