lite bilder på allt möjligt ;)

Jag och Juicen bakade kladdkaka igår, jag glömde säga det.. x)
Men jag provade att göra ett motiv på den..
motivet skulle föreställa Luddan eftersom hon kallas "kludd" så skulle det bli kuligt eftersom det var "kluddkaka" xD
Men det blev för svårt, så det blev Nine på kakan istället ;)
Här kommer lite bilder:
Jag blev nöjd med motivet faktiskt :)
Kaninen ;)♥
närbild
hehe ;) vad tycker ni om den? det rä mitt första motiv på en "kaka" xD det var därför jag blev nöjd ;)
Nu kommer lite bilder på Luddan ;)
 hon gömmer sig i höet x)
vad hon är sööt ;)♥
LIte bilder som jag tog förra veckan på gredolfs ;)
lillen ♥
haha! hatten ramlar precis x)
Honey-Bunny! ;)
mmh.. :)
Swartzwald ♥♥♫­­
*äta*
Honey hoppar ! xD jag kanske har visat den bilden, eller har jag? :P

Det var alla bilder som var nya tror jag ;) men jag får kolla om jag híttar några fler :P

Kommentarer
Postat av: m'

Fett snygg kladdkaka! :D

2011-02-22 @ 20:20:35
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0