Musen har kommit fram igen :))

hej!
Idag har jag varit mycket i köket och kollat ut genom fönstren x)
Musen har nämligen varit och ätit frön idag :D
Jag tog massa bilder, men några blev suddiga..
Den är verkligen gullig, fast jag misstänker att det finns fler än en, för den musen som jag såg idag har två vita fläckar på ryggen, och den jag har sett innan var helbrun.. :o
Men jag tänkte lägga upp dem nu.
först tittade den bara fram genom en springa trallen
 suddig bild..
åh, vad den är söt ;)
tassarna är jättestora ;)
hehe, det blev samma bild xD ↑
:)

suddig, men jag hoppas man ser tillräckligt.




den sitter och äter frö bakom krattan
frö är gott! ;)

nyfiken 8)

denna bild blev en av de bästa bilderna tycker jag x)



Kommentarer
Postat av: m'

fett söt :dd

2011-02-08 @ 06:47:55
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0