Romme-resan

hejsan! :)
Som ni vet var jag på en utflykt till Romme igår med skolan :D
Det var första gången jag åkte skidor .. fast jag har säkert skrivit det ett par gånger nu.. xd
Jaja, det gick bra faktiskt, första gången jag skulle åka lift ramlade jag av! xD det var en knapplift, och jag lyckades typ halka så jag ramlade bakåt och satte mig på den så att den åkte ner till marken xD 
Sen när jag var uppe i backen och skulle åka så ramlade jag för att jag inte kunde stanna xP
Och sen blev det så några gånger ... ;)
Sen korsade jag skidorna ganska ofta så jag ramlade, och sen när jag åkte i en backe som hette "Ravinen" insåg jag inte att det skulle komma ett stort stup i slutet..  så jag fastnar på något underligt vis så att jag tappar ena skidan i början av backen, och sen typ flyger jag ut och när jag stannar är jag nästan i slutet av backen! xD det var lite obehagligt... ;s
Btw, jag fick ett blåmärke precis ovanför pjexan ( stavning? ) det syns knappt men det gör ont.. :s
Jaja, efter det vilade jag, Mikki och Alicia ( jag åkte med dem ) Sen skulle vi ta ankarliften, ( vi tog ankarliften alla gånger förutom den första ) jag skulle åka med Alicia upp, men vi vet inte hur, men Alicia lyckat fastna så att vi ramlar av liften och släpas med :o det var lite läskigt, och Alicia fick väldigt ont i benet efter det...
Men sen bestämde vi oss för att vi inte skulle ge upp, så vi åkte igen :D
Men denna gång ramlade jag inte när jag skulle gå av ankarliften ;D ( jag ramlade varje gång förutom 3 )
Fast jag tog det så försiktigt som möjligt den här gången, jag kände inte för att ramla igen ...
Och som tur var gjorde jag inte det heller :))
Enligt Alicia ramlade jag 17 gånger... xP Men det var ändå en kulig dag :D Och anledningen till att jag inte skrev nåt igår var att när jag kom hem var jag helt slut, mådde illa, och hade ont överallt (:
hehe..

Nu är jag hemma efter en kort dag i skolan, jag skulle vara med Mikki, men hon skulle klippa sig ;(
Jag har precis sett på Sweeney Todd igen (bra film asså!) med mamma, hon ville nämligen se den :P

Nu ska jag spela CS, eller se på TV, eller skriva ut bilder till min lilla djurbok, eller ta bilder på fåglar, eller rita, eller måla?.. nä, jag har inga vattenfärger här.. x) , eller spela spel med mamma....
Vem vet?
Det gör jag, för jag kommer nog spela spel... 8) det är jag sugen på.
Schack! Här kommer jag!
 
Hejdå! ♥

Kommentarer
Postat av: m'

sv;

Krabban ? ;)♥ fniss

2011-02-01 @ 17:15:39
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0