Stackars Lillen ♥ ;(

Hejsan, idag var jag med Wilbur, och vi var ju hos pappa..
Men när vi kollade på gerbilerna var Lillen helt sårig och blodig på nosen och där morrhåren växer ut ;(
Och jag läste i vår djurbok att det kunde bero på stress, och att man skulle prata med sin veterinär om det, så mamma ringde till "Kolartorp" som det heter eller kallas eller vad det nu är xD och de sa att det säkert inte var någon stor fara, men det verkar lite misstänksamt att det var stress som orsakade såren :o
Jag undrar om de har bråkat, fast ingen annan har sår.. så det är ett litet mysterium :s
Jag försökte ta lite bilder, men det var svårt eftersom jag tog med min mobil ( min kamera hade jag ju lämnat hos mamma )
Men bilderna kommer nu, jag tog typ bara två tror jag xD
man ser knappt nåt, men ändå..
Detta var den ändå bilden där man såg såren på..

Kommentarer
Postat av: m'

stackarn :(

sv;

Jag loggade in men då var inte du inne ;o<3

2011-02-18 @ 22:49:35
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0