Heej! :P

hej, idag var jag med Molon :D♥
Eller, jag är fortfarande med henne nu, eftersom vi ska  sova över...
men iallafall.
Malin hämtade mig hos min pappa efter att hon hade varit i stallet.
När vi kom hem till henne spelade vi bubble trouble, men det typ hakade upp sig hela tiden så det var lite svårt att spela xD
men, sen bestämde vi oss för att spela in ett "TV - program" , hehe :P
Vårat program heter : "Märkliga gåvor" x))
det blev ganska bra faktiskt.
Men nu sitter vi i sängen och ska sova, men det kommer nog ta ett tag tror jag xP
Aja, om ni undrar skriver jag på Malins dator .. heh jag tog inte med mig min :P
Godnatt och ses imorn :P jag lovar ♥ ☼

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0