Heej! xd

hej, som ni säkert vet ( om ni har läst mitt förra inlägg ) har jag varit hos malin idag :D

Vi har åkt pulka i Albybacken, och snacka om att jag har ont i min svanskota efter bara första åket!
På det andra åket, när Malin o jag åkte tsm, typ voltade jag och åkte på ryggen och slog i huvudet! xD fast det gick över ganska fort som tur var.
men dem första åken var inte i själva albybacken , utan en lite mindre backe bredvid.
Aja, när vi började åka i den riktiga albybacken gick det inte så bra. jag åkte där det var lös snö, för att jag inte ville att det skulle gå så fort, men det slutade med att jag fick en fåg med snö i mitt ansikte xD
Och malin, som var lite mer vågad, åkte där det var halt, men det visade sig att längst ner, ( man kunde inte se vad det var längst ner från den höjden ) var det massor med gupp... :s
Och eftersom man inte såg dem åkte hon rakt över dem och flög efter varje gupp xD Fast, det gjorde ont sa hon, så man kanske inte ska skratta åt det... :o
Aja xD jag filmade med min kamera medans jag åkte! :P fast, jag vet inte om jag någonsin kommer få upp dem på bloggen. . .
Men man kan ju alltid hoppas x)

När vi var klara i backen åkte vi hem till malin igen och drack varm choklad... mmh ;)
Sen spelade vi bubble trouble... och fortsatte med vårat TV-program :)( btw... vårat program är awesome! )
sen var pappa tvungen att hämta mig , eftersom jag har skola imorn :(

När pappa o jag kom hem åt vi köttbuller & spaghetti :D
När jag hade ätit klart skulle jag skypa, men  mitt headset hade typ slutat fungera xD Men nu funkar det igen ...
skit samma, nu har jag suttit ett tag vid datorn, jag har nämligen försökt att fixa en egen header . . . det var icke lätt den första gången! xD
Men nu blev den rätt :P
Vad tycker ni om den?  ( skriv gärna kommentar )

ha det bra! ♥☺☻

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0