Hej Hej! :D

hej, idag har det varit en ganska bra dag förutom en sak, jag var med Mikki, och vi var hemma hos henne, när vi kommit hem till henne åt vi mellis, sen SMS:ade Alicia om att hennes kanin Busan hade dött ;'(
Jag gillade henne ... :(
Jaja, such is life.. -.-

Pappa kom och hämtade mig kl.17.15 eller nåt liknande.
Nu sitter jag ock lyssnar på "he's a pirate" på Itunes.
Jag vill ha högt på för då får man mer känsla, men Blerurk har massa kompisar här, så jag vet inte om jag vågar... :o
Men och andra sidan så har dem inte världens lägsta volym! x)
Jag vet, tråkig information... men vad ska jag skriva om?
 
det ända jag har att skriva om är att pappa såg ett rådjurskid som sprang över vägen när han skulle hämta mig hos Mikki.
ETT RÅDJURSKID! Om jag inte missminner mig så brukar dem komma på våren!
Det måste vara iskallt! :(

Inget mer att skriva om nu, hejdå! ☻♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0