hejhej ! :P

Idag har jag bara varit hemma och slappat, jag har ritat lite på sumopaint.com ( asbra ritprogram ).
Jag kan visa bilderna jag ritat i ett annat inlägg.
Men jag har ju varit hos mamma, men nu åkte jag till pappa, för jag akn inte sova hos mamma :S Vet ej anledningen ... xd
Aja, När jag kom till pappa, tog jag såklart bilder på gerbilerna :P
Här kommer de:

honeyNyfiken i en strut, 
Svarten :P
Svarten och
Lillen
HoneybackLillen som nosar
Lillen & Honey
Svarten äter frö
klättrande honey
Luddiga Svarten
honey tittar fram
Svarten tittar fram
Honey tittar fram, ( det ser ut som om han har fastnat ) x)
Lilla Svarten har grävt med huvudet igen xD
jag vet inte vad ni tycker, men jag tycker att svarten ser lite ut som en ekorre på denna bild xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0