Igår, OCH idag

heej, igår hade Juicen, jag och Alii ( aicila ) en "skräckfilms kväll" x)
Det var kul, vi såg på Sweeney Todd först, sen såg vi på Howling, och sist såg vi på Trick'r Treat :D
Men Juicen tyckte inte att någon av dem var läskig, medan Alii och jag typ kröp ihop i ett hörn med en filt xD
Eller, asså Sweeney Todd var inte läskig, mer obehaglig, och Howling var inte ett dugg läskig, men däremot var Trick'r Treat lite värre... xD
Igentligen skulle vi sova över ( allihopa ) hos Juicen, men Alii kom på att hon hade tennis på morgonen efter... så det blev bara jag som sov över x)
och om ni undrar så glömde jag inte att skriva igår, jag var upptagen med att se på film :P

Idag var jag med Juicen, fast vi hann typ inte gör så mycket, för jag var tvungen att städa hos gerbilerna, och det tar sin tid, men josefin fick hålla koll på gerbilerna när de var i hagen medans jag städade :)
Vi har också spelat CSS, men vi bytte svårhets-grad till svår, och jag blev ju som värsta amatören! xD
Men Juicen, hon skulle såklart aldrig dö, och hon skulle vinna allt xD men sen bättrade jag mig lite... Men Juicen ägde förtfarande ut mig xP

Jag har inget mer att berätta nu . . . 
Så jag säger farväl xD

Hejdå! ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0