Nervöst.. :{

Hej, imorgon ska jag till romme med skolan, och jag har aldrigt åkt skidor förut! xD
Jag är skitnervös för att jag ska glömma nåt som är viktigt.. ni får gärna hjälpa mig att komma på vad jag ska ha med mig.. xd
Men, sen måste jag ju gå och lägga mig kl. 19 eller nåt, för att jag ska gå upp kl. 04.30 för att vi ska samlas vad kringlan kl. 05.45...
tänk om jag glömmer typ: att ha tjocka strumpor, så mina tår kommer gå av av kyla... xd
Tänk om jag kommer för sent och alla bussarna åker utan mig.. :{ ( fast det tror jag inte kommer hända )
Men och sen måste jag hämta mina täckbyxor hos mamma, och om dem inte passar måste jag till Malin och hämta ett par täckbyxor hos henne ( jag fick låna av henne )
Men om vi åker förbi så kan jag ju köpa ett par där...  x)
Jag måste hämta min överförings/ladd-sladd till min kamera så jag kan ta bilder när jag åker skidor... :s
Och jag har ingen ANING om var den är :(
Jag brukar ha bra koll på den, men senaste gången jag var hos mamma trodde jag att jag glömde den hos pappa, för jag kunde inte hitta den, och nu när jag är hos pappa kan jag inte heller hitta den :{
Var kan den vara?

Skriver mer efter jag har varit hos mamma och letat.. Hej, då länge! Tschüs, bis dann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0