Onsdag... :S

Heej, idag har jag varit med Alicia och Mikaela :D
Vi ritade, men Mikkis var tvungen att åka hem ganska tidigt, så Alicia och jag visste inte vad vi skulle göra :s

Nu har jag ätit middag, och sitter vid datorn, jag saknar Juicen och Malin :(
Och ingen bowling blir det på fredag heller.. :(

Jag är sugen på att spela "arvet från rosemond hill" men det går inte att spara längre.. allt bara stängs ner när man klickar på " spara " :s

btw, Alicia och jag gick till La Fleur på lunchen :D vi delade på en calzone :)

Ganska tråkig dag faktiskt, förut när jag var med Alicia och Mikkis såklart :D

Nu ska jag inte skriva mer,
Säs Imooorn, om inte, Hööörs imooorn x)

Kommentarer
Postat av: m'

sv;

aaw jenny dsm ♥ saknar dig sjukt :( ♥

såklart jag gör :D ♥

2011-01-19 @ 20:56:27
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0