På morgonen, eller nåt...

Igår såg jag på "Charlie and the chocolate faktory" hehe.
Jag såg den under min säng vid typ kl. 22, och då råkade jag somna, så jag vaknade kl. 05... (vet inte exakt när, men jag vet att det var runt fem) och eftersom jag inte sett klart filmen så såg jag om den xD Och sen gick jag och la mig "på riktigt" medans jag såg på "the big bang theory".

Jag vaknade runt halv elva tror jag, då fortsatte jag se på the big bang theory (det är en serie om ni undrar)
och jag bakade kladdkaka igår, så jag åt lite till frukost xP
Nu sitter jag vid datorn, jag vet inte vad jag ska göra, för jag kan inte hitta min överföringsladd till min kamera :{
Så jag kan inte ta några bilder, eftersom jag inte kan överföra dem, och jag vill radera alla bilder som jag har på min kamera innan det blir för mycket, och då måste jag ju överföra dem på datorn... :o jag vet, krångligt för de som inte vet vad jag menar xD

Men jag ska se om jag hittar några roliga bilder, fast det är inte säkert ...
jaja.
Nu ska jag leta.
hej, så länge! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0