som jag sa, lite bilder

massor med gerbiler
lillen när gerbilerna var nya
Lite fler gredolfs :D
en av mina favvobilder på Honey
ännu en av mina favvobilder på Bunny (som jag kallar honom ibland x)) han försöker gräva på plasten.. heh, det går inte så bra. Kolla hans fot! xD
En av mina favoritbilder på Lillen/Bluebee
Fast det var synd att det var tvungen att vara repor i plasten.. Det ser ut som om han har gälar xD
Här ser han ut som en ängel x) (a)
En av mina favoritbilder på Swarz
Jag gillar denna bild för att själva soffan är suddig, och att man ser svarten underifrån :) Fast ni kan hålla med om att han ser riktigt dum/korkad ut.. x)
Fast hans utseende passar hans personlighet, han är inte världes smartaste om man säger så ;)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0