Bilderna

...Kommer inte i detta inlägg, för jag kom på att kameran har slut på batteri, så jag måste ladda den innan jag kan lägga upp bilderna, men dem kommer snart iallfall ;)

Hoppas det inte gör så mycket .. Men jag har haft liter att göra dem senaste dagarna, och jag är ju med Malin så man vill ju inte bara sitta vid datorn och blogga hela tiden då x)



Inatt har Malin och jag sovit ganska dåligt, eller iallafall Malin..
Hon somnade halv 6 och vaknade halv 9 xd Jag sov lite mellan dem timmarna, för jag var riktigt trött.. Men Malin satt bara vid sin dator hela natten xD

Jag har ingen aning om vad vi ska göra idag, men nåt blir det hoppas jag..

 Det kanske p.g.a filmen som hon inte kunde  sova, nä jag bara skoja x)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0