Datorn

Hej!

Just nu håller pappa på att fixa min "nya" bärbara dator, eller han tar bort vissa program, o.s.v.
Jag hoppas allt blir som jag önskar, och det tror jag också, för jag har inte såååå höga krav. xD

Imorn ska jag till Malin och hjälpa till att planera hennes och hennes häst Fighters två-års-dag-tillsammans-tårta x) Då hoppas jag att datorn är klar att användas så att jag kan ta med mig den, för vi ska nog sova i Schtuga.. det tror jag iallafall. ;)

Jag stannar hos Malin tills på torsdag tror jag, för sen ska jag hem och städa hos gerbilerna, och sen på söndag ska jag och Malin till hennes landställe på Bergön i en vecka.. (jag tror det hette så xd)

                 Jag vet inte vilken bild som passar till detta inlägg, så ni får en random :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0