Fanta och remmar

Hejhej!!

Jag har inte kunnat uppdatera så mycket idag eftersom jag har varit på Grönan med blerurk (för dem som inte vet vem blerurk är, så är det min store-brorsa)
Jaja, vi fick skjuts till grönan, men vi var tvugna att åka kommenalt hem.

Den första attraktionen vi åkte var Pop-expressen, det var första gången jag åkte den. Och den var ashärlig! :D
den andra attraktionen var Extreme, en attraktion som jag inte heller åkt förut. x)
Den var också härlig, älskade magkänslan man fick ;)
Den tredje var katapulten (stavning?) Den har jag åkt förut, men den är också rolig att åka :D
Jetline var den fjärde attraktionen vi åkte, den har jag också åkt förut.. Men jag gillar den bara mer och mer efter varje åktur ;)
Jag tror att Flygande mattan var den femte attrakionen.. Men jag är inte säker.

Jag kommer inte ihåg när, men nånstans mellan jetline och flygande mattan åt vi varsin bägare med Ben och Jerry´s glass. Cookie Dough och Baked Alaska tog jag :D

Vi åkte alla attraktionen förutom katapulten fler gånger, men sen var det dags att åka hem.
Men innan vi passerade utgången köpte jag två sura vattenmelons-remmar, blerurk köpte en glass, och sen köpte vi varsin dricka:  
                                                             
                                                         Mina "varor"↓

                  

Bleurk och jag kom hem vid fem-tiden. Då spelade jag lite Ride, sen spelade jag Arvet från Rosemond Hill.
Det går inte att spara, för spelet är för gammalt för Windows 7.. Men jag gillar endå att spela ibland :)

För en stund sen såg jag på ett avsnitt av CSI, fast denna gång var det inte med några maneter xd


Jag ska gå och lägga mig nu.. "Ses" imorn x)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0