Finn fem fel facit

Hejhej!

Jag tänkte visa alla fel på min "finn fem fel-bild" :P Det är ingen som har kommenterat, men jag tänker endå visa det ;)

                                                 Här var den korrekta bilden:


Den felaktiga bilden:

Vanligvis skulle jag ha gjort en ny bild med ringar under de felaktiga sakerna, men det gick inte att ladda upp..
Så jag skriver dem istället:

1. Högst upp i höger hörn saknas det en "planka"
2. längst ner i höger hörn är det snö istället för mark
3.hackspättens hjässa (panna) är svart iställer för röd
4. "pelaren" till vänster om hackspätten saknar en tydlig kvist
5. högst upp i vänster hörn saknas fönstret

Jag hoppas ni fattar vad jag menar ;)


Kommentarer
Postat av: Aicila!

Jag hittade bara 4! Och sorry glömde komentera:)

2011-07-24 @ 00:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0