Gerrisarna i hagen

Hejhej!

Pappa och jag såg på film idag med, men jag blev så sprallig när den första filmenvar slut, så jag kunde inte se på en till.

Men eftersom gerbilerna är nattdjur, tog jag ut dem i hagen en stund :D
Jag tog självklart bilder på dem :)

                                   

                       (Detta var faktiskt någon timma innan jag tog ut dem i hagen ↑)


                                           Nu kommer bilderna från hagen:




Skriver mer imorn, ha det bra tills dess ;)



Kommentarer
Postat av: Matilda

Var gärna med och tävla om att vinna ett valfritt iphoneskal i min blogg! :)



www.matildas.blogg.se

2011-07-16 @ 01:03:08
URL: http://matildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0