God Morgon

Hejhej!

Nu har jag vaknat och sitter i Schtuga med Malin ;)

Men jag ska berätta lite om vad vo gjorde igår nu..
Precis när jag kom (vid 18.40) visade Malin mig deras nya agility-saker, hon gjorde en liten runda med Stjärna :)

Sen gick vi in och höll på med datorerna samtidigt som vi såg på TV.. Jag spelade lite sims (jag hade med mig skivan)

Efter en stund skulle vi gå ut och kasta boll med Stjärna, och sen gick vi in till datorerna igen xd

Men runt 10-snåret började vi göra iordning Schtuga ;)



Idag ska vi handla ingredienser till tårtan som ska ätas imorn av Fighter. Hoppas han gillar den iår x)

                                       En bild på deras 1-årsdag, och på tårtan:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0