Home

Hej!

Nu är jag hemma från Malin.
Vi åkte aldrig till Grönan, för att det var ingen som kunde skjutsa oss, och vi vet inte vilka bussar man ska ta o.s.v. :/
Men jag gick igenom skogen och mötte Malin på andra sidan :P

Men det får väl bli en annan gång ;)

Hemma hos Malin körde vi kort, och sen cyklade vi till godissvampen och köpte glass och tuggummi :)
När vi kom tillbaks hem till Malin var vi inne en stund och vilade, sen skjutsade Malins mamma oss till Barnsjön för att Malin skulle släppa ut sina grodyngel.
Då följde Stjärni med och badade. :)

(visad bild på Stjärna)

Vi åkte hem till Malin när vi var klara, och då spelade vi lite mer kort.. och sen spelade vi lite underliga spel på spel.se x)

Pappa kom och hämtade mig efter jobbet, men det blev lite sent.. Så han kom vi 6-tiden.
Till middag åt jag, pappa och blerurk pannkakor ;)

Nu tänker jag spela "Ride" :D

Ha det bra, bloggar mer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0