Längtar till imorn

Hellu!

Idag åkte mamma och jag till tyggrottan (som tydligen var stängd) för att jag ville köpa lite tyg..
När vi upptäckte att butiken var stängd så skulle vi åka till haninge c för jag ville kolla lite på spel på Game(stop).
Men påvägen till haninge centrum ligger "grizzly", en stor djuraffär, som vi svängde in på ;)
Det fanns en megajätte gullig/luddig kanin där som var svart på ryggen och vit på magen, och så hade den en vit fläck på nosen ;) Mamma och jag bah:

-Vi tar med den hem, eller hur? :D

Fast det blir inget nytt djur förän till jul.. :/

Vi slet oss ofrivilligt från kaninen och åkte till haninge c :P
Jag hittade inget spel som verkade intressant, så vi gick runt lite och kollade på kläder xd
Fast jag hittade bara en kofta (som vi köpte)

Efter det åkte vi hem och då började jag spela ett spel som heter "Ride", det är ett hästspel som är ovanligt bra faktiskt. Fast det enda man gör är att rida, men om man är ganska ovan att rida i verkligheten lär man sig rätt mycket. Och det är rätt avancerat.. x))



Bilder på spelet:

       Fodralet...                    Bild från när man spelar spelet..     

Ikväll har jag chattat med Mol rätt mycket ;) "Vi" har spelat rollercoaster creator 2  :D
Vi spelar inte längre.. För vi tröttnade efter en stund.


Om ni undrar varför det står:

"Längtar till imorn" som överskrift är det ju för att jag, mol (Maliin) och mammut ska till fjärilshuset :D
Ska bli kuligt med alla bilderna som ni kommer få.

Ska inte skriva mer nu. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: m'

när köpte du det spelet ? :D

2011-07-04 @ 11:08:26
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0