Med JUICEN! :D♥

Halludiens!

Idag Igår var jag med Jucien! ;)
Iallafall den sista delen av dagen.
Juicen gick hit vid halv åtta och åt en sen middag med mig och pappa :)
köttbullar med nudlar, hehe.

Fast innan midda'n gick vi ut i några minuter för att plocka blåbär x)
Juicen vann i "Blåbärsplockningen" :D

Efter middagen såg vi på Avatar eftersom Juicen aldrig sett den förr.
Och som tur var, var det inte en besvikelse (för juicen) :D

Det var min (och en del av juicens) dag :)

Nu ska vi gå ut en stund på altanen och svalka oss xd Det är lite för varmt för att sova nu..
För juicen ska nämligen sova över här :D♥

Bjuder på en random bild:

Nämen ser man på! :D
Det blev en bild på mig och juicen ;)♥

Go' natt!


Kommentarer
Postat av: matilda

Varsågod:D

2011-07-09 @ 05:00:22
URL: http://matildaastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0