Med malin

Hej!

Nu sitter jag i Schtuga med Malin igen.

Idag har vi varit i stellet och där fikade vi med några som Malin känner.
Fast innan det spelade vi kort och åt frukost x)


När vi kom till stallet gick vi direkt till Fighter som stod i hagen.
Vi gick in till honom och sa "hej". Sen gick vi runt lite i hagen, och så stannar vi och bah: usch!
För det låg en torkad padda, full med larver och flugor på marken! ;o
Vi tror att den blivit trampad på av en häst, för den är typ platt på ena sidan..
Ni får säga till om ni vill ha bild, men jag kan förvarna om att bilden inte kommer vara vacker xd

Ömm, jag har inte hunnit föra över bilder än, men ni får dem imorn eller nåt x)

När vi kommit hem från stallet gick vi ut med Stjärna, spelade vi lite mer kort, sen åt vi lite mellis..
Och efter det åkte vi på jumpa med Malins mamma! xD
Juman varade i kanske en timma.. (?)

När vi kom hem, duschade jag och Malin badade i poolen xd

Sen blev det middag, pastasallad.
Efter midda'n tittade vi lite på TV, sen hoppade vi med Stjärna, och nu sitter vi här i schtugis..

                                               Det var allt, ni får en liten bild på:


En nyckelpiga




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0