Min dag

Hejhej!

Idag var jag med Alicia, och Juicen x)
Alicia och jag har bakat en väldigt misslyckad kladdkaka (den blev så torr så att det blev en chokladkaka xd) Och då ringde jag blerurk och frågade om han kunde köpa en kladdkaka på ica xd
Och det kunde han, han skulle komma innom en timma sa han :)
Medan vi väntade spelade vi sims 3. ;) Fast vi hann knappt spela innan Alicia skulle hem, så vi hann inte äta nån kladdkaka. :/ men juicen ringde också när vi spelade, hon undrade om jag och hon kunde ha en liten "filmkväll".
Och efter Alicia åkt fick hon komma.

När juicen kom ville hon gå en lite promenad, fast vi tröttnade efter bara några meter xd
Så vi gick in och valde en film som vi tittade på en stund samtigt som vi åt (den köpta) kladdkakan ;)

När vi tröttnade på filmen spelade vi (och blerurk) rummikub (ett familjespel) sen skulle juicen hem, och det var min dag! xP


jucien med regnbåge ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0