Nyvaken

Hejhej!

Igår natt hade jag svårt att sova för att det var så varmt, så jag gick ner och kollade på scrubs på min TV xd
Jag hoppades att jag skulle kunna somna framför TV:n, men det gick inte så bra.. Och sen kom blerurk ner för att ta en macka (mitt i natten) och då passade jag på att ta lite flingor och mjölk för att se om de hjälpte mig sova.

När jag ätit klart återvände jag till TV:n i mitt rum. x)
Jag blev lite tröttare av att vara uppe, så jag somnade väl vid 3-tiden eller nåt.

Men jag vaknade av att det var nån som gick runt med skor i köket.. Så jag gick upp och kollade på klockan, och den var 07.14! Då tänkte jag att det kanske var pappa som inte åkt till jobbet än.
Fast jag hann bara precis säga hejdå innan han åkte.

nu sitter jag och äter mer flingor och mjölk ;)



Schwarzwald ♥


Det var allt jag skulle berätta ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0