Olycka

Hej hej

Idag vaknade jag vi 10-tiden tror jag, fast jag gick inte upp förän vid halv 11.
Då satte jag mig vid datorn lite och kollade lite bloggar o.s.v.

Sen skulle mamma fika, och då passade jag på att äta frukost.
Fast mitt under frukosten ringer nån till mamma..
Det var mammas brors tjej...
Och mammas bror hade tydligen råkat ut för en allvarlig mc-olycka :o
Olyckan skedde i går, tid: ?.

Men han ligger just nu på sjukhus och ska opereras..
Han hade nackskador och några skadade kotor tror jag. Men läkarna trodde att det skulle bli en lyckad operation.
Mamma kan inte besöka honom, eftersom han ska opereras och kommer vara sövd den mesta delen av dagen.
Och hon åker ju till Cypern idag natt / imorn morgon.. Och hon kommer vara borta i 14 dagar. :(

Det var allt. Hej ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0