Presenter!

Hejhej!

Sorry för att jag itne har bloggat nåt idag förän nu..

Men idag har jag varit med Juicen, eller vi hämtade henne vid två eller nåt.. vi åkte till tyresö C för att jag skulle leta efter badkläder.. Men jag hittade självklart inga :(

Jaja, när vi kom hem igen såg vi på Tv, först på Disney Channel, sen på Twilight (SOM VANLIGT x)).
Fast nu är juicen hemma för hon skulle äta där, sen kanske hon kommer tillbaks ;)



Igår kom ju mamma hem från Cypern, och idag, när jag kom,  låg det tre stycken presenter på min säng :))
Det var en jeansväska med krummelurer på, en marmor sköldpadda och en liten prydnads katt ;)

Ni får inga bilder, för min kamera är nerpackad inför resan imorn... :/ Men om ni säger till så kan ni få bilder på sakerna när jag kommit hem från Bergön :)

Det var inget mer jag skulle berätta.. För en stund sen åt jag jordgubbar.


Ni får en bild som inte har nånting med detta inlägg att göra:


En underlig insekt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0