Saw 1

Hejhej!

Nu har jag och Malin sett på film, vi såg på Saw 1.. Och snacka om att det var en besvikelse!
Man har ju fått höra av kompisar att den ska vara ganska "splattrig", men inte så läskig.. Men Malin och jag tyckte att den var tråkig och hur oläskig som helst! Det är ingen film jag rekommenderar om man vill se en skräckfilm..

Men jag tänkte berätta lite om idag, eller det vi har gjort senare idag iallfall x)

Ömm, vi åt hamburgare till middag, och sen hoppade vi lite mer (själva). Sen gick vi in, och sen badade vi.. Eller vi hann typ inte det för jag blev typ "osugen" ganska fort..


Ni får en bild på nåt random från arkivet:


En nyckelpiga




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0