tillbaks från badet

Hej!

Mamma ville ju till stenbadet idag, så jag följde med henne dit, fast jag tänkte inte bada (jag är inget stort "bad-fan") plus att mina badkläder är hos pappa.

Jag tog med mig kameran så jag kunde ta lite bilder, och sen tog jag med mig bröd till änderna :)
Efter ca en timme tröttnade jag på hettan och cyklade hem... Men mamma stannade.

Jag visar lite bilder på änderna:
hane (vänster) hona (höger)


Ni får nöja er med dem bilderna..

Jag glömde berätta att när mamma kom hem efter handlandet hade hon med sig "Sweeney Todd-filmen" som överraskning :D

Hej sålänge!


Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Shoo =)

Allt bra idag? ♥

2011-07-02 @ 16:45:35
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0