TILLBAKS FRÅN VÄRMLAND

Hejhej!
Nu är jag tillbaks från en vecka i Värmland ;)

Jag var där med juicen, och direkt efter tåg-turen åkte vi till Arvika där juicens mormor och morfar bor.
Vi skulle bara stanna över natten, för det är lite utmattande att åke tåg i några timmar och sen åka ännu en timma tilll Gräsmark där juicens ena landställe är :P
Jaja, nästa morgon åt vi frukost och sen åkte vi direkt till Gräsmark.

När vi kom fram kommer var vi lite i vårat sovrum, och sen åkte jag, jucien och juciens mamma ut med båten och metade..
Eller vi hann knappt meta för myggorna anföll oss... :o

Jag kommer inte riktigt ihåg vad som hände sen, förutom att det blev regnstorm:
                  

                                 Jämförelse bild på vädret före och efter "stormen":

man kan säga att det blev lite dimmigt i regnet...



Dag två kommer jag inte ihåg... Men dag tre tror jag att vi gick upp på nån höög kulle och fikade x)


bilder från toppen ↑


bilder påvägen upp ↑

bild påvägen ner ↑

Dag fyra åkte vi till Sunne och gick runt i lite affärer, vi åt också pizza till middag där.
Fast dag fem märkte jag att pizzan var lite dåligt, för jag fick jätteont i magen :( Och juste, vi åkte också tillbaks till Arvika dag fem, för att tåget gick ju dag 6.. Och det tar så lång tid annars.

Dag 6 åt vi frukost, och gjorde oss klara... Sen åkte vi till en mataffär, fast juicen och jag satt kvar i bilen.. Och då kom det en störtskur:

                


Det var allt jag skulle berätta, för sen var det bara att ta sig till tåget och åke hem. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0