Första inlägget för da'n! xd

Hello!

Idag ringde Malin mig och undrade om jag vill komma till henne och typ spela minigolf (jag hörde inte riktigt vad hon sa i telefonen, så jag kan inte berätta exakt vad hon sa xD)

Men jag cyklade hem till Malin från paopoll, och då skulle Molon bara göra lite saker, sen fick vi skjuts till minigolf-banan :D

Efter några minuters "bilåkning" var vi framme, och då såg Malonen och jag att det var massa fritidsbarn där xD

Men vi betalade och sen började vi köra.
Varken Malin eller jag har kört minigolf på väldigt länge, så första banan slutade med 5 slag för båda x)

Jag kommer inte ihåg hur länge vi var där, men Malin vann med tio poäng iallfall xD

När vi var klara köpte vi varsin glass, jag köpte en daimstrut och Malonen köpte en Twister.
Men jag lyckades kleta ner hela min tröja med choklad:
xD

När vi ätit glassen kom Malins mamma och hämtade oss igen :)

Hemma hos Malin körde vi för det mesta kort, och spelade Kaban ;)
Malin badade lite, men jag var inte sugen på det.. plus att jag inte hade några badkläder.

Jag cyklade hem halv 6 för att komma hem lagom till middagen.

Jag har inte så mycket mer att berätta om dagen. Skriver mer imorn, men jag vet inte när.. Hejdå! :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0