Gäster

Hej!
Nu har pappa, jag och blerurk varit och handlat på lild, fast dem hade typ ingenting av det vi skulle ha :/ Och jag skulle handla matsäck till imorn, men den blev bara halv.. Eller vad man ska säga xd

Men när vi kom hem lagade pappa mat, och jag gjorde chokladpudding till efterätt (den behöver ju stå i kylen en stund så jag gjorde den innan maten)
Men när jag ställt in puddingen i kylen kom min farbror och hans sambo (?) Eller jag håller inte koll xd
Jaja, och nu sitter jag vid min dator, och dem sitter i köket och pratar :P
Jag känner mig lite osocial... Men jaja xD

Jag bjuder som vanligt på en random bild:

Det blev en höna som kliar sig :) (från Skansen) 

skobdå! (haha)


Kommentarer
Postat av: m'

gullig bild ! :)<3

sv;

såklart jag länkar till proffsfotografen :D <33

2011-06-13 @ 20:29:36
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0