Guitar Hero

Hej!
Jag ahr inte bloggat så mycket idag, men inget särskillt har hänt.

Eller när jag gick för att kolla på gerbilerna så jag att Lillen var röt runt sitt högra öga :o min första tanke var blod, men sen kom jag på att jag hade läst att gerbiler har röda tårar.. Så min gissning om varför han är röd är att han har fått nåt i ögat och sen försökt "gråta" ut det..
Jag försökte torka honom lite runt öga med blött papper, men det funkade inte. Fast jag tror inte att det är nåt allvarligt, fast han har det ögat typ "halvöppet", så jag antar att det är lite irriterat.

Jag har ingen bild på ögat nu, så ni får en gammal bild på Lillen där ögat inte är irriterat.
En jättegammal bild på Lillen när gerbilerna var nyköpta :)♥

Nu ska jag nog spela Guitar Hero på Wii ;)

Hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0