Hemma

Halludiens!

Malin och jag har ju badat i skrubba idag, fast jag skulle hem kl. 16.30, för jag skulle städa upp lite saker innan pappa kom hem.

Påvägen till Skrubbastannade vi och köpte jordgubbar.

När vi kom fram var det jättemycket folk där, så vi gick till berget och badade därifrån istället för på stranden :)
Det var fortfarande mycket folk där, men inte lika mycket som på stranden.

Vi var där klockan halv 3 tror jag, så vi hade inte så mycket tid på oss..
Vi åkte tillbaks kl.16 för att jag skulle hinna hem.


Bild på förra gången Malin och jag badade i skubba:

Hejdå!♥

Kommentarer
Postat av: m'

:D

sV;

visst var han! Det finns ju massvis med bilder på honom :D

2011-06-30 @ 11:13:40
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0