Hemma :D

Hej!
Om ni undrar varför jag inte bloggade nåt mer igår var för att Malin (som var med Juicen) ringde mig och frågade om vi kunde mötas vid Barnsjön och typ bada x) Och det ville jag så jag packade kameran och var precis redo att cykla när Juicen ringer och säger att dem inte får :/ Men sen när jag har gått in igen ringer Jucien igen och frågar om jag ville komma hem till henne och molon :D Och det ville jag, så jag cyklar hem till Jucien, och sen bestämde vi att vi skulle sova över där ;)

Klockan avr väl typ 10 eller nåt när jag kom dit, och då satt vi liet på altanen och småpratade :P

Sen gick vi in och småpratade istället :D Sen somnade vi...
Malin och jag vaknade vid halv 8, och efter några timmar åt vi frukost.


Nu är jag hemma för jag har ju ridning idag (sista gången) men jag såg en fjäril som jag tog kort på:


Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0