Hemma, för tillfället

Hej!

Nu är jag hemma för att äta middag.
Jag kommer åka tillbaks till Malin sen :P

Om ni undrar varför jag inte har bloggat idag, så är det för att jag inte har orkat och har haft annat att göra :)

Men Malin och jag vaknade vid tio tror jag, vi skulle till stallet ganska tidigt.. Jag kommer dock inte ihåg vilken tid det var...

Men idag fick Fighter vila, för det var för varmt för att rida..
Fast han fick gå runt i och beta i en beteshage istället :)

Jag tog bilder på det, men jag lämnade kameran hos Malin så dem kommer senare...

Vi badade med Stjärna ì en å också :P
Hon verkade tycka att det var jättekuligt, men hon blev rätt smutsig efter badet, och speciellt när hon började rulla i grus xD

H E H E

Men Malin hade insläppet idag, men vi orkade inte vänta i stallet tills insläppet var, så vi åkte (fick skjuts av Malins mamma) till ica och köpte glass.

Sen åkte vi tillbaks till stallet och tog in hästarna.
Jag tog in en häst som kallas Blair (stavning?)

Sen åkte vi hem till Malin igen. Då gick vi ut till Schtuga..
Och då satt vi vid datorerna..

Sen gick vi ut och jag hoppade med Stjärna medans Malin badade i hennes pool.
Och sen kom pappa och hämtade mig.

Skriver kanske mer ikväll. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0